091005

Det är ingen vanlig dag idag. Idag 03.30 var vi och vinkade av våran älskade Sessan som nu ska befinna sig i Usa i ett helt år. Jisses, vad ska vi göra utan våran loppa ? Får tänka att det kommer att gå fort, men saknaden har redan smygit sig fram. Fastän det bara har gått några timmar. Suck. Jag gillar inte avsked, och inte speciellt när man vet att det är på tal om en lång tid. Men tänk va gos du kommer ha det där nere med alla amerikanare :) Och tiden den rusar ju faktistk förbi. Det jobbiga är ju att det inte är nog med avsked utan det kommer att ske fler, inte bara ett, utan två styckna till. Aldrig någonsin hade jag kunnat ana att det skulle bli såhär himla svårt, klar man visste att det skulle bli tungt men denna känslan den går bara inte att beskriva :/ Usch, tårkanalerna kommer vara uttråkade efter denna månaden. Får göra som Sessan sa i morse och köpa vattenersättning. Ohh lilla sötan, vad jag saknar dig, dock har tanken inte riktigt lagt sig ännu att du befinner dig på nästan andra sidan jorklotet vid den här tidpunkten. Men anyway så kommer vi ju snart ner och leker med dig. Då ska det bli ett väldans kalas (: hihi <33333 
Avskedsmiddagen i fredags var den bästa kvällen på ruskigt länge asså. Det började med en massa smaskens. Sedan efter det blev det en massa tipspromenad, hihi om Sessis såklart. Grattis till Tuttan som kamade hem vinsten.....
Sedan efter att alla hade gått hem, utan the gang sååklart, så blev det en massa massa bus. Busringingar, msn prat med idioter, massa tjötande om allt, paket tittade ( då mina vänner avslöjade Busets överraskning höhhö ), och allmänt mys innan klockan slog 8 och det var dags att stiga upp. Jag ville verkligen inte sova, för jag ville inte att kvällen skulle ta slut. Men det gjorde den alldeles för snabbt. Och det var dags att äta lite frulle innan en sjuk dag på subban, malgot, moi och sj (Y) hahah det kunde inte blivit värre. Men dagen den gick också :)
Sedan bar det av hem fort för att fixa och trixa innan det blev utgång med Kiwi och Pling. Himla bra tjejer och himla bra kväll <3 Slever sååklart, kunde vart bättre men ändå funfunfun :)
Sedan bar det av hem för att slagga sönder mitt liv.

Söndagen spenderades med sis och mammi fram tills jag tog en trip bort till Nicklas en stund :) Sötasötapojke. Han kan vara något av det bästa :) hihihl.
Sen som sagt så blev det en kort sovmorgon till 03.30 då Tuttan kom och pickade upp mig för att åka till avfärdet :'(
Nu sitter nog Sessan i Usa och gosar med sin "familj", japp detta inlägget är tillängnat henne så ni behöver inte läsa om det stör er.....

Nu ska jag och min sorg åka bort till subban för att hämta upp pärlorna för en födelsedags fika för Klykan som fyllde år yesterday (: hihi massa grattis...
Pussssspussss ♥


1997, sikka tider v


Kommentarer
Postat av: Frida

Du ar sa himla bra hjartat! jag saknar dig redan. Mitt internet funkar inte och dor hela tiden men hoppas att jag hinner klicka ivag detta. Jag hor av mig nar jag kommer fram till Californien, nu ar det NY som galler 3 dagar till... Miss you darling! tack igen for att ni kom och vinkade av mig, ni ar guld varda! <3

2009-10-07 @ 05:31:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0