091009

Hejsan gullegullar.
Hoppas allt är bra med er ?
Ras cricket - skin spelar nu högt ur mina lurar på datorn. Har inte mest för mig just nu, har fixat och trixat lite. Ska snart jumpa in i duschen :) Uppdateringen har vart sämst de senaste dagarna I know. Men det har gått full rulle fort. Vet inte ens vad som har skett men mycket har hunnits med.
Kvällens planer är iallafall bokade
- Träning osv
- Lekdejt med Ticcen
- Vidare till Lollu för massa patty.
Eller ah utgång står på schemat, men det blir en lugn sådan idag eftersom subban kallar återigen tomorrow :/ Men jag tror kvällen kommer bli massa mys iallfall :)
Imorgon blir det ju som sagt subban på dagen sedan vidare hem för lite fix innan jag ska möta upp mina små söta töser Tutti&Pling för en tjejkväll. Movie och sådant mys står på schemat kan jag tänka mig :) Skönt med en lugn kväll med mina tösor.....


Igår träffade jag på mamma'gntea ( för er som inte vet så är det fridas mammi ). Fick lite info om min kära amerikanare :) Skönt och höra att allt hade gått bra, dock så har jag ju fått ett eget sött liten mail från sessan herself <3 Det är himla jobbigt det här. Vet dock inte hur det kommer att funka ett helt år. Men får ta en dag i sänder. Det viktigaste är att hon har det bra iallfall, och idag ska hon ju anlända till sin familj :) Kom på att jag måste fixa mig en klocka så jag vet vad klockan är där nere. För det är ju en himla omställning trotts allt.

Hoj oj, sikket meningslöst inlägg. Men nu vet ni ju att jag lever :)
Duschen kallar :)
Pusssssss ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill faktiskt också vara med på film och mys...<3

2009-10-11 @ 06:32:34
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: angiiie

det vill jag med att du ska hjärtat <333

snart får vi komma och kolla på film hos diiiiiig :D

2009-10-12 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0