091012

Hallå smultron.
slänger in ett snabbt inlägg mitt i städet. Jisses sicken duktig flickan jag har blivit på sistonde. Har verkligen börjat ta tag i saker som har legat och skräpat. höhöh.
Idag har jag börjat och fixa och trixa på mitt rum. Lite nya saker som inhandlades yesterday. Känner mig värsta värsta bra asså.
När jag har städat klart så blir det först lite fix, sedan lunch och massa tittande på A Walk To Remember <3 Gotta löve it bara. Jisses sikken film. Jag dööööar :)

Ska hinna slänga in lite musik på min ipod och rensa garderober med innan jag ska bika mig bort till subbban för en dag där. Dock med sis så det kommer bli bäääst :)
igår åkte vi förbi La Rosa, haha aaa eller vad det heter, och i veckan så ska jag boka in nya tatueringstider. Nu är jag helt hundra på vad jag ska göra så det blir bettanbra asså....Längtar massa asså :) wiiie.

Allt känns helt okej nu faktiskt. Dock så är det fortfarnade tråk i Jönköping. Men vad sjutton. Man är ju ung säg. Har mycket att invänta, som en tripp till USA och en tripp till London :D Hur mys kommer inte det och bli på en skala ?
Sen har jag och sis bokat in våran årliga resa till Gbg med, 29 November blir det staden baby hihiiih :)

Ojojoj, vilket rörigt inlägg asså. Men vad sjutton. Jag är ju lite knas så :)
ska försöka och börja med kiwans paket med, oooh så roligt det kommer och bli. Hahah, jag är lite lam jag vet :) Nejj nu ska jag återgå till min kära säng och sätta ihop det sista sen är den redo för rumble.
Pusspusspussss ♥

P.P.1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0