091015

Heeey Babybooos.
Mysmys med vinter vädret hörr ni. Dock borde man ha en lite bättre jacka kanske, inhandling snarast :) Någon som har något bra tips maybe ?

Idag blev det uppgång way to early för att skjutsa sis upp till rosenlund för en jobbintervju. Sedan hem för att mysa lite framför tv.n innan hon lämnade mig för subban. Inte långt efter begav jag mig upp till stensholm för att hämta upp mammi för att åka till "sjukan". Usch vad ruggit det där stället är, kanske beror på alla minnen man har ? Aaah jag vet inte, men jag tycker då inte om de där långa korridorerna och snuskiga rummen. Blev en kort visit och vidare till träningen :)
Jobbigt, jobbigt, i massor. Javisst...Men skönt äre ju.

Nu hörde jag allt i bakgrunden att en viss farsgubbe ska söka sig ett jobb här hemma. Så då blir det till att finna lägenhet sis :) Vill nu, nu, nu...
Imorgon ska jag ta hand om mitt andra problem, det där med jobb. Har en liten tanke i bakhuvudet, och jag hoppas för allt att den kommer funka. Då blir det byebye subban, mumms :)

Nej nu ska jag kila in i dsuchen, ska handla med mammi. Sen ska jag slänga mig i soffa, för jag mår då inte bra alls. Vet i *pip* vad det är som sker med mig. Seg, trött, och inte på humör för mer än att skrika rakt ut i intet.
Gotta run.
Pussssit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0