091017

Hoj oj, jisses vad tiden rullar på asså. Nu är snart oktober månad sluut. Kanske lika bra det, har inte vart någon rolig månad asså.
Men kvällen däremot har vart kanonkalas :) Började kvällen med lite hemmamys med mammi och sis ♥ Lite tacos, lite idol, ja ni vet. Fredagsmys ;)
Sedan kunde jag då inte hålla mig hemma längre, som min syster på snällt påpekade, så det fick bli en runda bort till C för att dansa loss med mina tösabitar Lolloooo och Ticcen :) Min första vita utekväll asså. Inte bad alls, måste jag säga. Mohhahah. Helt okej musik, och helt okej folk. Men det är ju vad man får räkna med. Tror då allt att jag såg mig några stycken typ 94, men vem orkar bry sig. Jag var ju med där när jag var 16 fyllda.
Det vart en händelserik kväll men en massa gott i godispåsen. Lite girlfight, som en barnslig liten tösabit startade, kanske för att hon trodde hon var snyggast i stan eller nått. Hahha kul vart det iallafall :)
När dansen hade gjort sitt väntade den blåa musen så snällt på mig i stormen. Hallelujah för bil asså. Hade vart galet och ta sig hem annars.
Just nu sitter jag nedbäddad i kojsen och funderar på att fixa gaddarna och kojsa ner mig odentligt. Men jag vet inte, ska man stanna hemma eller drar sig bort till cigarren ? Hmf ? Bra fråga asså. Jaja, får kolla vidare läget helt enkelt.
Så himla skönt när man börjar 12 på lördagar asså. Känns som världens sovmorgon hihi :)
Nejnejnej, nu ska jag tjöta vidare med C.K och kolla läget vad som sker :)
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0