091018

Haaallå Hallon.
Just nu sitter jag hemma hos sis och knappar på datorn. Spelar lite musik och gosar. Egentligen är iden att vi ska skruva ner till saker. Höhö, men de klarar sig galant mammi och sis själva så jag har satt stabilt over here :)
Dagen har spenderats på A6, eller rättare sagt på Ikea. Blev lite check och massa lunchande på restuarangen :) Massa gott vare. Blev även lite tjöt med Klyvan :) Söt hon är den där....

Annars så har det inte hänt så mycket här idag. Ganska skönt med en slappsöndag lixom. Sis och jag har flummat sönder. Har lite roliga bilder som ska läggas in sååfort jag kommer hem.
Snart väntar en massa bra på tv.n så får skriva klart fort som bara den.

Gårdagen spenderades ju först på the sub, som varje lördag, höhö. Ganska jätte seg dag, hände inte så värst mycket. Men jag, malgot och sis klarade och underhålla varandra galant faktiskt. Efter det blev det en bike tur hem för att fixa och trixa innan jag begav mig bort till buset för en awesome kväll :)
Blev lite kollande på tv, massa tjötande om både det ena och det andra och sedan en rallyrunda. Fram och tillbaka utan att det skedde värst mycket. Men det var gos och leka <3 Ska snarast göras om.

Veckan är helt fullbokad:
- Imon blir det först subban....Sedan lekdejt med min Nicoline :)
- Tisdag blir det subban igen.....Sedan en lekdejt med tösarna hemma hos Elsa <3
- Onsdag blir det subban igen, igen (hahah klagar gör man)....
- Torsdag är det lekdejt med Pling. Massa shopping står på schemat lixom :)
Så nu vet ni hahah :)

Nu ska jag hjälpa min family. Tror dem behöver en händig hand, rätt person javisst (A).
Bilder kommer senare ikväll :)
Pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0