091022

Haaallå bollar.
Hoppas allt är finan ?
Jisses vad mycket som har skett de senaste dagarna, massa skoj ju :) Måste dock slänga in ett kort inlägg för snart kommer Tuttigull och hämtar upp mig ihih. Bio står på schemat, det blir - Bröllopsfotografen (Y) Jag tror den kommer vara smaskens faktiskt....
Annars har jag inte gjort mest idag, träffade Pling en stund och vandrade på stan och köpte lite paket till London bruden :) Hihi hoppas hon kommer bli glader. Det tror jag. Mohhaa. Lite djävulsk är jag ju allt.
Annars har jag bara tränat och vart och shoppa med moder Lise-Lo.



Men har ju lite och writa så trycker på snabbt nu.
Tisdagen:
-Började jag dagen med en lekdejt med sis. Blev lite vandring och så. Inte jätte mycket som skedde höhö.
-Sedan mötte jag upp Ticcen och vi lekte lite hemma hos mig :) Massa tjatande mest höhö.
-Sedan blev det till att möta upp Elsi och dra oss bort till Via Dolarosa(tror det heter så?) aaah iallafall så är det det där tatueringsstället på liljeholmen. Meningen var att Ticcen skulle lämna in en skiss men de slutade med att jag fick en tid, hör och häpna, dagen efter. Hahah helt sinnes. Så det var bara och dra på nervisbyxorna och gå dit dagen därpå.
-Sedan blev det lekdejt med,Ticcen,Tutti&Elsi hemma hos Els. Det blev lite tv tittande, och scones bakande och massa skrattande. Ohh vilken underbar kväll det var <3 Vill bara att alla dagar ska vara så hihih.
-När de sena timmarna hade smygit sig på så drog sig jag och Ticcen hem till mig för en sleepover lixom. Dock så inte min säng den bästa längre för det. Inte alls kul och sova 2 i en 90säng. Hahha det måste ske ett byte helt enkelt. 120 är ett måste :)
-Sen blev det Zzzzzzzz

Onsdagen:
-Sletna som bara den efter flertal väckningar drog vi oss upp för att äta lite "våran kända frulle". Alltid lika awesome säger jag ju bara hiihihhi. 
-Sen blev det subban med the bosses i 2 1/2 timma. Och det var skakiga timmar måste jag säga. Hhahah. Hade dock himla kul med Sam, misstolka det inte tack, för vi hade visst en himlans bra program gemensammt. Nämligen The Hills. Höhö, det ni. Slå den :) 
-Efter det blev det en rallyrunda bort till tattoon där Elsa så himla snällt mötte upp mig <3 Gaaaah, var ju inte första men ändå var man nervös. Och det pirrade lite väl mycket i magen måste jag säga. Men efter 1 1/2 timmes tatuerande, var jag finally klar. Och jisses, inte gött kött. Första var ingenting i gemförelse med denna skapelse ska jag då få lov och informera. Haha. Bara bita ihop säg. Nu är den ju iallafall på plats och vet ni vad I'm löving it :) 
-Sedan blev det subban för att showa lite såklart, det har man rätt till tycker jag :) Det blev en kort visit då jag höll på och dö av trötthet. Så det var bara och åka hem och söööva :) Himla gott.

                                      (sämst bild, I know. Men den är tagen med webcam hahha)

Så, jisses, nu har jag kramp i armarna haha. Inte okej.
Jo juste, idag gyllde som vanligt Sessan min dag, då jag hade fått ett nytt mejl :) Ooooh så awesome. Att lite skrivande kan göra en så lycklig :) Hihi me like it much <3 
Kan det inte vara 1 december 2010 snart ? Längtar ihjäl mig. 

Hojoj, hjälp vad tiden sprang ifrån mig nu.
Gotta run,run,run :)
Pusspusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0