091028

Hejsan gullegosar.
Sämst uppdatering, I know, men har vart sjukis. Inte alls kuler. Hujedamig säger jag då. Jag som hade massa planer i veckan, så blev jag platt liggandes i soffan ner kojsad med täcket istället. Men måste säg att det har vart lite skönt och fått vila upp sig. Då kan man ju tagga det roliga som man har framför sig istället :) 

Ja det har då hänt en massa bus sedan sist, men inte som är värt att göra den största uppdateringen ever för. Så ni får det lite kort och gott.
- Bio x 2. Först blev det ju :Bröllopsfotografen, den får ett väldigt lågt betyg, hmf inget för mig. Sedan blev det: Äntligen Midsommar, den får ett snäpp bättre betyg men ingen storslagarna så att säga. Dock höll det inte på att bli någon bio tack vare min otroligt klantiga syster som glömde våra biljetter i automaten hahha.
"Ett gäng biljetter kanske ? " HAHAHA.
- Jobb,jobb,jobb.
- Lekdejter med mina tösabitar
- Utgångar
- X-antal fikningar, kanske en och annan för mycket.

Så, ja nu vet ni ju lite vad som har skett :) Ingen jätte uppdatering men orken är inte riktigt på topp ännu. Tur att man har vart ledig hela veckan. Javisst, taimade min sjukdom alldeles perfekt så att säga.

På lördag är det dags för halloween återigen, känns som det var just igår. Men sjutton vad fort det går. Dock blir det ingen maskerad detta år utan en avskedsfest för kiwan. Tror det kommer bli minst lika partyfyllt. Får se om det hinns med en liten fika hos måmmi efter jobban och innan festen :) Det tackar man ju aldrig nej till så att säga :)

Nej nu ska jag och min sista sjukdom kojsa ner oss ordentligt. För nu vill jag banne mig bli frisk :)
Pusss på er söton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0