091029

Godmorgon mina kära.
Sitter uppe mitt i ortan återigen, åter idag. Kollar som varje morgon på Vakna med the voice (Y). Så himla bra måste jag säga. Det händer alltid något gos :)
Tänkte när jag vaknade today, gud va skönt att inte jobbgubbarna är här idag, för er som inte vet så håller de på och byta fasad på huset, och dem är banne mig inte tysta någonstanns för att börja jobba klockan 7 ? Bläääää. Nu står tjockisgubben utanför fönstret och skriker. Och jag vill lova att han inte behövs skrika för att höras, silly him...
Jaja, whatever. Om en timme kommer min syster till moi, as always. Alltid lika mys med massa sällskap. Min sjukdom har ju börjat ta avfärd. Tur är väl det när halloween knackar på dörren :) Dessutom väntar en massa jobb nästa veckan. För himla skönt det, för gå hemma är banne mig inte jätte roande.
Dagens planer är inte mest, ska vila upp mig det sista. Vill vara hundra procent till helgen. Men en sväng till Gina blir det this evning. Måste shoppa mig något litet plagg :)

Imorgon har jag big planes. Hela dagen är uppbokad:
- Börjar dagen med en tripp till Gränna med min söta sis. Vi ska spendera dagen med polkagris check och ett besök i alla affärer och på en resutrang ♥
- Skjutsa sis till jobban och byta ut henne mot mammi, för en shoppingtur.
- Möta upp Buset för en tjatstund, på tok för längesen <3
- Möta upp Kiwan för en fika, och massa tjat sååklart :)
- Kvällen har jag inte planerat in i minsta detalj, men får se vilken plan jag följer :)

Well, well, well. Nej nu ska jag gotta in mig i V.M.T.V och se om det sker något nytt i kändisvärlden :)
Gotta run älskon.
PusssPusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0