091119

Hejsan mina hallon.

Jag vet, världens sämsta uppdatering. Men nu är jag på humör för en liten update. Men bara en lite kortis för jag måste bege mig bort till subban inom 5 :) Dagarna har det hänt en massa gosiga saker. Massa busbusbus....Men minnet orkade inte såhär tidigt på morgonen tihihih *

Gårdagen spenderades för första gången på många mångar månader hemma med movie och mys med sis och mammi. Himla gos faktiskt. Vi hyrde, mja vad sjutton hette den ? Aaah jag kommer inte ihåg. Hahha. Usch va lamt detta var. Men är faktiskt konstigt nog tired. Det var iallafall en film med han som spelar denny i greys och Uma Thurman eller vad hon heter (: Kärleksfilm självklart. Men vad annars med 3 flingor som ska hyra film.

Oj hjälp vad tiden rann nu. Måste visst kila. Ikväll blir det massa mys med mina tösabitar. En vit helg som verkligen är behövlig :)

Pusspussspusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0