100419

Ojojoj, här har det då varit ganska dött. Men jag lever, eller halvt om halvt skulle jag säga hahha. Nästan hela April har nu gått, och jag har då hunit med en massa mys sedan jag skrev sist. Men det känns ju lite ovärt och skriva nu, och inte för att någon lär ha saknat mig heller :) Men hey skriver en lite radda iallafall.
Mamma sitter just nu med en hes gås röst efter att ha försökt att skrika fram Hv, medans jag ligger och gottar mig till "Hollywoodfruarna". Man bara älskar ju Maria Montezami, hon är min gud. Hahaha.

Ja vad har hänt det senaste ?
Bara en massa jobb på dagarna och mesta dels kvällarna. Har hunnit med att fika lite, åkt till falks grav (återigen), vart på 20 års kalaser, subway fester med subborna och ticcen, vart på relaxen med mitt bus, firat måmmå och....ja ni vet haha. Ni känner ju mig mina vänner och alla som jag känner. Idag blev det först subban sedan fixa lite paket till min älskade tutta. Hoppas hon blir nöjd över sin lilla paket, mer kommer ju såklart vid reunionen i augusti :) Då blir det 60 års firande för mig, tuttan och sessan. Kommer bli ett hej dundrandes partaj. Vilket det kommer bli här hemma med, för nu är det bara 16 dagar kvar mina vänner. Sedan är det systemet för moi :) Men sedan vill jag inte bli äldre hahaha.

Nej nu ska jag kila igen, pausen var nu slut.
Hörs later, ska slänga in bilder imon eller i övermorgon :) Promise.
Pussss på er ekorrgos ♥

Kommentarer
Postat av: Tutti

Fy va söta ni är! Jag lovar att jag kommer bli så glad att jag börjar gråta vad det än är! Saknar dig & gänget så in i helsikes mycket varje dag! Augusti <3

2010-04-20 @ 02:42:20
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: angiiie

hhiihih jag hoppas äså :) det är ju inget märkvärdigt men det ju lite svårt och skicka något. men en big one kommer i augusti min käraste <3 saknar dej så in i bomben<3

2010-04-22 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0