God morgon

Klockan har nyss slått 6 mina kära. Hallå ? Vad sjutton vad jag inte tycker om att gå ur en varm och skön säng, speciellt när det är typ minus grader utanför min dörr. Sitter iallafall och slänger i mig lite flingor, som pallet så snällt kallade för knäckebröd. Då blir det ju ännu roligare att äta, magen kurrade ju så hade inte mycket till val. Idag väntar det en heldag på subbis :) Dock måste jag kila alldeles för tidigt, för det är så mycket att göra. Så får väl gå om 10 kanske. Efter det blir det träning för hela slanten (: Se om man orkar det nu när man har tränat spinning 5 dagar i sträck. Känner mig ganska go i benen faktiskt !! Hahha. Ikväll ska jag slänga in lite bilder med, för nu är dem på datorn :)
Nej bäst och kila. Lite vakna med the voice först, det är jag värd :)
Pusss på er

Kommentarer
Postat av: Linda keey !

update bitte =)

2010-04-26 @ 19:46:51
URL: http://klyver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0