Ojojoj

Hej mina fina smulor.
Jisses, hade nästan glömt bort att jag hade mig en blogg. Men har ganska mycket tråk så tänkte att det var dags att skriva en lite novell. Har en massa att göra idag, men har inte orkat mig ur sängen ännu, eller har ju iofs duschat och ätit en inte så god frulle. Usch vad jag inte gillar och äta på morgonen. Ska nog sluta upp med det faktiskt. Iallfall mina små så börjar det nu verkligen att dra ihop sig inför min stora dag. Det är numera bara 5 dagar kvar, hihihi * Nästan lite nervös. Lite pirr i magen och I don't know why ? Anyway, imorgon är det Valborg och det ska ju såklart firas. Blir med min äckling, dock är planerna alldeles för oklara ännu. Lite surt är det ju dock att man börjar jobba klockan 10 på lördag ? Men hey, man är ju tonåring några dagar till. Efter subban på lördag så kommer det bli ännu mera partay. Denna gången med mina fina ladies, gamla subborna och Linda Kay såklart :) Det får bli middag på det. Sen så blir det väl att slå klackarna i taket. På sliver eller kanske någon annanstanns hahah :) Kommer bli mega mys iallafall, och Hairy Mairy ska bli mamma ledig för några timmar så hon kan vara med och svira till det på resturangen. Me gillar strongt <3 Jag hoppas på en ypperlig kväll.

Sen var det ju det dära med bilderna som jag lovade. Iiihsch. Vad jag har total glömt det. Men jag slänger in några stycken så ni vet vad jag har hållit hus :)
Nej nu ska jag ta tag i mitt meningslösa liv mina vänner....
Big Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0