Skärtorsdag

Jaha ja, då var det skärtorsdag då. Dagen idag har gått oerhört snabbt. Klockan 7 imorse ringde klockan, men dock så vaknade min hjärna redan vid halv 4 av att jag låg och kallsvettades, gjorde roliga läten och snarkade. Mysig sovpartner sökes typ. Jag börjar iallafall känna mig bättre efter ha varit hemma nästan hela dagen. Ja sen 11 imorse vill säga. Jag och Pallet vandrade nervöst bort till gamla subban imorse, mötte upp Elin och Malgot och vandrade in. Allting kändes så himla knas, inte som vanligt, inte så konstigt heller för den delen. Men vi fick iallafall 2 paket av våra bosses. I usa är det tradition att man får pengar vid avsked och i sverige får man blommor. Så en 500 hundring och ett par tulpaner rikare var jag när jag kom hem. Vidare dorg vi oss bort till bernads med dem nya 3 hunkarna Tripp, trull, och ännu mera trull. Vi satt och diskutera det hela nya och gamla godingar. Det är klart att det låter bra, hoppas bara att det bli så med. Känns ju en mega storis bättre efter mötet iallafall. Sen så får väl tiden avjöra. Har inga planer att stanna där så länge, men man vet ju aldrig. Efter mötet blev det att skriva på en massa papper och ta in allt. Tur nog så fick jag vara ledig idag så jag kunde kojsa ner mig i soffan med min bästa vän steve the teve.
Sitter just nu med en varmakoppen och hv. JISSES, äntligen ett mål för hv där ja.
Jaja egentligen vill också vara ute och ha kul ikväll med alla andra :( Men jag ska spara mina sista krafter tills på lördag, så vi kan fira sönder påsken jag och min äckling. Kommer nog bli mega mys som alltid tror jag ♥
Nej nu måste jag kojsa ner mig så jag orkar med subban imorgon. Får väl se hur det kommer att gå med 7 timmar i nacken och en hönspratande angie. Vi håller tummarna helt enkelt :)
Well well well.
Pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0