Ett sista bye bye

Hej min fina.
Sitter och mummsar på en bit kladdkaka och njuter av min utsikt. Har fixat mitt rum nu de senaste dagarna and it looks great. Så himla stolt hahah.
Har även köpt mig en baota tv, tummen upp för den. Så nu kan jag gotta mig ordentligt på kvällarna höhö. Ska strax åka och hämta upp sis på subban för att åka vidare till famå och fixa och trixa med det sista inför natten. För det är bara ynka typ 10 timmar kvar tills jag sitter på göteborgarnas flygplats och njuter. Dock får jag njuta stumm, för min röst har pajjat totallt. Ingen röst och en fyllekajjas hosta (Y). Inte så sjukt fint när man ska ner till 40 graders värme. Hej hopp döds sjuk. Eller ? Vi håller tummarna för att det ska gå great.
Jaa vad har hänt annars på sistonde ?
Inte ett smack i Jönköping iallafall. Lika dött som alltid typ.

Nej nu ropar Lise-Lo så det är dags att sticka :)
Ha de så bra i kallla sverige.
Adios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0