100203

Jisses, snacka om att vara helt död i hela kroppen. Hahha. Här har ni en ovan simmare asså. Men hur mys var det inte att åka upp en sväng till Rosenlundsbadet då ? Har inte vart där på år. Det blir en (Y) på det asså :) Får bli en annan gång soon !!
Snart är det dags för subban med, usch idag är jag inte sugen för fem öre. Men det går la fort förhoppningsvis. Då blir jag glader.

Kul igår, japp japp. Hade rätt på google om vinanren. Så det var ju inte den minsta späningen när jag satt framför Paradiset. Men hey, är man dum så är man :)
Well, well, well. Grattis till Jackie och Patrik. Trodde man ju inte men det är ju det spelet går ut på (:

Nej vad jag tjatar. Usch. Nu blir det jobban med pallet !!
See ya later.
Pusssit ♥


Kommentarer
Postat av: TWINSEN

ha en bra dag =)

2010-02-03 @ 14:14:13
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0