100205

God morgon solknoppar.
Hoppas ni har det great vart ni än är. Här dunkar "break your heart" ut från mina högtalare, inte så speciellt tyst men det får grannarna allt ta.
Dagen idag blev lite ändrad, hade sett fram emot och få vara ledig men nope. Så istället blir det subban 14-20.30. Efter det blir det till att springa bort till Filmstaden. Ska kolla på Snabba Cash. Hahha bättre sent än aldrig, right ?
Det har hänt mycket gos de senaste dagarna, så här får ni en resume :)

Onsdagen:
- Rosenlundsbadet med Äjlin och Pallet. Simmade en massa, död som en säl blev jag med haha.
- Sedan bar det av till Subban. En ganska seg dag men med Pallet så blir det mkt roligare :)
- Sedan slet jag mig hem i snökaoset. Slängde mig i bilen och for till Hemmakväll. Där mötte jag upp pärlan. Köpte till candy och hyrde Coco Chanel. Inte hundra var den inte filmen. Men sevärd ohyes.
- Sedan blev det flummet på hög nivå. Kollade på en massa gamla bilder, texter, sms och sådant gos. Hahah. Usch hade kramp i magen.
" Kolla på den då, jag byter inte bild förrens du kollar på den "
Hahha stackars pojk, det skulle han veta (;
- Sedan vid 2 snaret blev det dags för mig att driva hem. Slängde mig i sängen och däckade. Underbart.




Tordagen:
- Började dagen som alla andra, i sängen med en macka och lite tv.
- Fick en telesamtal från Nicoticoline. 5 min senare kom hon och rädda min sega dag. Det blev lunch på Dal Baffo, stan (lyckades komma hem tomhänt haha). Sedan hem igen för att chitchatta massa :) Hur gos dag som helst. Helt spontan och lovely. Precis som vi gillar det.
- Sedan for gullet till sin man och jag till min man (friskis och svettis kallar jag honom :)) HAHAH !
- Later blev det shopping med mammi. Massa mat senare slängde jag mig i sängen och vaknade alldelles för tidigt idag (:

Så där har ni det. Det är allt som händer i mitt liv. Är det inte kalas. Imon blir det däremot andra bullar. Drinkparty hos Äjlin och sedan 8-glas för "maskfesten" :) hihih. Den ni..
Nu ska jag slänga i mig resten av mackan och dunka sönder med musik. Är det inte underbart ?

Puss på er gullegosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0