100209

Hej hopp!
Hoppas allt är goddie med er?
Hinner Inte skriva Någon roman subban kallar Återigen. Man klagar Når man Int jobbar och man klagar Når man Måste jobba. Tufft är?
Dagen i ära har iallafall spenderats med min bästaste sis. Hon är la go Den där (: Blev först träning vid 10 sedan hem makaroner för lite med ketchup Smält smör och, min favvo rätt, smidig är jag iallafall. Inga knasigheter. Sedan slumrade jag nog till Någon minut i sängen Medan matstrupen satt vi Datorn . Phuu. Det tar kol på en Når man Inte kan sova om nätterna. Dessa jobbiga tankar som spökar sig runt klister som Ett i huvudet. Men snart kommer det bli bra, eller hur?
Gårdagen var det subban som gällde hela dagen lång. Sen blev det 2 långsamtal, med plingan och med minimallan. Tycker Banne mig inte älskling Om att ska vara i Lumpen? Vem kom på den iden. JevlaJevla. Men hon är söt. Längtar så tills den 27: de, For da blir det b-day part för Henne <3 Hur gos Kommer inte det bli då? Hon erbjöd sig Att gå till systemet åt mig, det där kallar jag en äkta vän (: ihihih.

Nej nu ska jag nog gå tror jag. Har inget kul överhuvudtaget Att skriva. Men ni vet ju vart ni kan nå mig nu iallafall.
Pusssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0