100211

Hej mina smulor.
Sitter otåligt och väntar på min vän EllinorRingPling :) Hon ska nog snart vara klar på körskolan så vi kan luncha ! Mumma för magen.
Uppe med tuppen idag, inte så mumma faktistk. Men så kan det vara. Jag är ingen höjdare vid klockan 6 på morgonen vill jag lova. Hhaha. Träffa aldrig mig då, om jag ska rekommendera. Beyonce strolar ut i mina högtalare, himla go den där. Kan lyssna på allt hon gör tror jag :) Usch vad jag inte skriver något viktigt !!

Men iallafall så hände det lite grejor igår, gjorde ett mega inlägg på kvällen men datorn dampade så det fastnade inte på väggen. Badbad. Men iallafall, jag mötte upp Buset på staden för att kolla lite med the big USA trip :D Men det gick la sådär. Fick reda på lite tider och priser. Inte är det då billigt iallafall. Men vi får se hur det går. Ska diskutera lite med Plingan när jag ser henne. Sen fick jag ett paket ända från Sessan i USA. Oooooh är hon inte bara för underbar. Världens finaste tröja, ska använda den jämt <3 saknar dej pluttis <3 Tycker du ska komma hem nu, nu, nu. Längtar ihjäl mig efter usabrudarna. Vi satte oss lite på bönan jag och Buset, blev massa tjöt och massa skratt. Sötis är hon <3 Sedan släppte jag av henne efter lite shopping och mötte upp Kiwan. Vi satte oss på Waynes, vårat ställe det där :) Blev en snabbis fika innan hennes work och innan min träning. 

Oj gotta run. Fick lite bråttom (:
Pusspusss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0