100212

Uaaah att man aldrig kan sova ? Vaknade alldeles för tidigt imorse, så har redan varit uppe i 3 timmar nästan. För er som inte orkar räkna så sedan 06.15 cirkus. Men wa ska man göra säg ?
Jaja, då hinner jag desto mer innan jobban kallar idag. Har varit väldigt skönt och vara ledig i 2 dagar nu ! Men det suger ju ännu mer att jobba helgen. Imorgon blir det jag och the bosses också, dem gillar nog mig tror jag allt. Eftersom det bara är jag som får jobba med dem hela tiden ! Anyway, innan subban kallar så blir det ett svettpass på friskis. Japp, 5.e dagen i rad nu. Summer010 here I come :) Är det ingen annan som längtar fruktansvärt till sommaren ? Herre min guud vad jag längtar.
Efter jobban idag så blir det att skynda fynda, för bilen kallar ut till the woods och Ticcen. Ska ha en hemma mys kväll :) Ska bli massa möjs faktiskt. Har inte vart där ute på år och dar :( Men det blir det ändring på ikväll. Sedan blir det hem till bedden eftersom jag ska upp med tuppen imon och träffa min bästaste Mini innan subban. Så det är välplanerat måste jag säga. På kvällen blir det partey, aaaaaaah 80-tals fest på Centrum. Hahaha ska bli LIVET :)

Nu måste jag fixa och trixa innan träningen :)
Puss på er smulor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0