100219

Hej mina fina.
Ingen uppdatering på sistonde här ne, men har inte hunnit. JobbJobbJobbJobb, har enbart vart ledig en dag denna veckan. Börjar bli lite segt nu. Men nya tag för nästa vecka jobbar jag bara 3 pass. Se där ja :) Underbart. Så då mina vänner är jag free for play.
Dagen idag står till såhär:
- Frukost med Hun
- Subban ( 11-20.30 )
- Buset, ska slinga hennes hår. Blir en snabbis trip bort dit, för lär vara dööd ikväll :( Men anyway, lite är mer än inget :)
Asså helt sinnes, jag kan verkligen inte sova längre. Vaknar vid typ 2 tiden på natten och då måste jag för det första springa och pia ? Nödvändigt, är som en gammal tanta. Me don't like. Sedan ligger jag och vrider och vänder på mig. Men hjälper det, nejnej. Då ligger jag och snurra i ca 2 timmar, sen somnar jag av trötthet. Sen vaknar jag igen vid 07.50 ? Jaha, men godmorgon. VAD ÄR DET FÖR FEL ?
Sömnpiller nästa.

Tjoooohooooo, nu är det bara 6 dagar tills lönen kommer. Mums på den ska jag säga :) Då ska det bli lite shopping minsann. Sen så fyller ju Mallan år med, hur kul kommer inte det bli med hennes partaj då ? :) It's gonna be awesome !!! Är lite terrefied dock, men det ska jag kunna gå vägen det med. Usch, att jag ska tänka så mycket, det är ju inge bra asså. Men hey, jag är mogen ibland också.

Men oj vad jag svamlar. Jag saknar min Kiwi med om jag ska fortsätta och svamla, har inte sett henne på år och dar, och det är banne mig inte likt oss ♥ Jag hoppas hon trillar in på subban sen hihih *
Usch idag kommer Subway med (kontrollanterna kallas så), har inte stött på dem. Men med min fejja så är det nog lugnt, hahaha nej skämt åt sido. Nu ska jag sätta på mig liten jacka och gå och äta frulle :)

( hahah godmorgon här ja (: Fläta är ju livet, håller ni inte med ? )

Pusss på er gullon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0