Countdown

Hahha sitter som ett litet mongo och tittar snällt på klockan. Tycker den går oerhört långsammt just nu. Klockan ska ju vara 10 nu nu nu.
Moget är det också att jag skulle gå in på google och söka på en bild på Paradisehotel. Tror ni inte det kommer upp en bild på vem som vinner ? Men hallå, det vill jag väl inte veta heller. Nu försvann ju hela stämmningen. Well, well. Kan väl förstöra för er också då :P Så om det stämmer så står Jackie som vinnare later ikväll vid 11 snaret. Hmpf....
Himla moget med google.
Jaja, nu ska jag inte babla mera. Ska snart dra mig från soffan till sängen för att gosa ner mig med, ja som sagt, finalen i Paradise :)
Imorgon blir det upp med tuppen. Ska åka och bada på morgonen med Pallet och Äjlin. Usch för att gå i bikini just nu, men what a fuck måste röra på tjockishullet. Beach 2010 here I come :)

Beden kallar, hade dock var lite mys med lite sällskap. Jaja alla mina 20 kuddar får väl duga för ikväll då :)
Usch vad jag tjatar hhaha.
PussPuss ♥

Ps. Grattis till lilla Maggan till körkoret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0