onsdag

Sitter här hungrig som ett djur och väntar på att mina klyftisar ska bli klara (: Är det bara jag eller tar det extra lång tid när man sitter och är vrålis ? Jisses. Massa beasås ska jag stoppa i mig iallafall. Värd efter ett hårt svettpass, javisst (:
Jisses vad det är en bra dag idag. Solen, skiner och jag har en massa goda nyheter. Dock så släpper jag inte dem förrens ikväll, när jag är helt hundra. Men please, håll tummarna :) Hihihi.
Nästa braiga thing är ju att imorgon drar jag iväg till GBG, hihihi wiiie :) Underbart passande med lön idag också (Y). Här ska shoppas minsann !! Himla otur har jag dock för mitt kort har självklart avmagniserats, haha inte tummen upp på det ! Men får låna morsis och det går ju det med.
Nu känner jag verkligen att allt börjar och vända, mitt krasiga liv har fått en turn :) Så himla happy just nu. MUMS.
Neeej nu måste jag fixa mig så jag hinner till banken innan morsi pickar upp mig :)
Hihih puss söööton.

Kommer med detaljer later *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0