Tick tack

Klockan kilade visst på Alldeles för mycket. Jag är helt slumad efter en kanon kalas dag i Göteborg med min Plingplong:) Shopping, snack, skratt, maaat och massa mys. Men jag skriver en truddelutt imorgon Måste kila och kojsa mig Innan mina ögon för faller. Höhö. Känner mig som en gammal tantis. Men hey, fyller ju snart 20 så. Anyway, jag skulle ju skriva en Viktig sak. Hhaha eller Viktig beror ju på hur man ser det. Men i götet så fann jag ju mina skor som jag så har tjatat om, men självklart i storlek 41. Men glad blev jag för det, När jag kikade in på nelly.com så fann jag Ett par likadana exakt fast 1000 kr billigare: O Hhahaha se Där ja. Jag är bäst, och Nelly med då.

Så nu ska jag kila Innan jag kommer på Något mer att tjata om (;
PusssPusss ♥


Jag är sååååå glad. Tänk om dem kommer till lördag.
Ooooh mammor.

Hej hoooooe, 3 dagar kvar baby! Jag kan Inte vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0