Weird

Ja, det är väl det minsta man kan kalla min dröm jag hade inatt. Hhaahha, okej här får ni den :)
Jag är hemma hos en pojk, behöver inte nämna några namn, och vi sitter typ och kollar på film och sådant ni vet. Då helt plötsligt kommer det in 2 pojkar till, som ska föreställa hans bröder. Då minsann förvandlas han till en av bröderna Jonas, ni vet de där barnstjärnorna, hahahaha. Helt sjukt. Då var jag tvungen och gå hem för de skulle skriva en ny låt. Och fine, jag vill ju inte vara ivägen så jag går sakta ner för trappan. När jag har gått ner för spiral trappan ser jag att "hans" föräldrar sitter i vardagsrummet, men inte länge till. För då ska de plötsligt in i köket ( deras hem ser nu precis ut som det gör hemma hos sessan, så hon fick vara med på ett litet hörn :) ), och där står jag i hallen som ett fån. Då kommer killen ner för trappan och då är han plötsligt sig själv igen, ingen Jonas. Hahah, då säger hans mamma såhär:
- Kan inte ni åka och hämta Malin ?
Ja min Malin, och vitt jag vet så har de ingen aning om vem Malin är. Så då fick den sockertoppen och spela en lite roll i min dröm.
H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A
Ah jag vaknade med ett leende på läpparna iallafall :)
Nej nu ska jag dra och träna, imorgon blir det subban sedan en dejt med min Kiwiboll <3
Puss på rumpan ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Du var med i min dröm inatt med hjärtat! Vi var och handlade på ikea här hos mig! haha

2010-02-02 @ 17:37:33
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhh det är tur att vi möts någonstanns iallafall gumman. Drömmarna är inte helt fel det, bättre än inget <3

2010-02-02 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0