100123

Hhaha vad cp.igt det var att skriva datumet. Har ingen aning om det ens är rätt ? Men aja. Like it. Sitter och väntar på mina fruar. Ikväll blir det utgång. Taggar den som bara den. Hhaha kunde inte ens vänta, så jag korkade upp tihhihi* Igår blev det en spontan sådan, jag och buset gick först till Pipes, haha sjukt folk men gott och för festa där (: Mötte upp ramsebamse och company för att hänga lite på 8 glas innan pipes. Jätte kul och träffa dem (: Sedan bar det av till Cetrum. Hahha sjukt kul hade vi även att det var 93or, fnask och mogna pojkar, ja du vet vem du är. Asså shit, palla spela som man inte känner folk. Hhahaha så himla moget och kunna stå 2 cm ifrån en människa man har känt i 7 år. Men okej, sak samma. Vi hade det kul och det är huvudsaken (: Sedan bar det av till torpa för att släppa av buset sedan vandra hem i kylan. Ganska skönt faktiskt hiihih. Tack för kvällen min kära <3
När jag kom hem fick jag en glad överraskning, ett video samtal ifrån min Sessan. Och vad jag saknar henne. Hon satt där söt som alltid, fast inte på torpa utan i Usa. Usch. Tiden GÅ fort nu nu nu. Hon hade dock bråttom, men fick en liten stund iallafall. Och den är jag oerhört glad för <3
Då var första drinken klar hahah. Detta lär sluta bra ;D
Oj gott run mitt sällskap kom precis (;
Pusss ♥
 
Du ser mig går förbi, dina tankar börjar snurra. Jag ger dig en sekund så ge mig lite mer än blickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0