100129

Jaha, silly silly vad tiden går fort då ? Det är ju nästan hemskt. Well, well, well har ingen tid att ödsla. Snart bär det av till Ekhagen, haha ja av alla ställen ? Det är iallafall Jeffs 20 års partay, inte illa pinkat asså :) Hoppas och tror det kommer bli en bra kväll !!!
Kankse blir en sväng in till staden efter med, eftersom jobban kallar imon vid 10 så blir det lugnt. Väldigt lugnt. Och ikväll inga surprises tack. Fast det är ju när man minst anar det säger dem ju. Men men, man vet ju aldrig faktiskt. Time will tell....

Imööron kommer Kiwan hem med, hoppas det blir en lekdejt. För det är tok på tiden :) Annars så blir det ju som sagt subban hela dagen lång. Helt okej fakiskt. Dagen idag var lite smått seg, men det gick. Samilicious och jag hade det väldans trevligt. Stod och skrattade på andras bekostnad. Det är ganska kul det faktiskt hahah (:

Nej nu ska jag nog fixa det sista innan partajet (: Usch blev nästan lite tagg på en drink. Men no no no no not today. Inte någon annan dag heller egentligen !!

Dags att säga goodbye.
Pusspusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Tutti

Taack älskade vän för att du börjat skriva igen! :) Är såå kul att läsa vad du gör om dagarna! <3

Miss you

2010-01-30 @ 20:18:42
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men självklart gullet, jag gör allt för att uppdatera mina usa bajbs <3 saknar dej jätte mkt <3

2010-01-31 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0