100131

Då var det söndag igen då mina smygfisar. Hoppas allt är bra med er ? Själv är jag otroligt trött. Jevlajevla söndagar, dem förslappar ju ens liv ju ! Helt sinnes, och helt sinnes är det att det är 1 februari imon ? Hallo ? Vad händer lixom. Då är det bara 3 månader kvar tills jag blir gammal kärring med. Hahah underbart, verkligen, verkligen.
Fredagens bravader:
Det gamla vanliga ni vet:
- Subban
- Träning
- Fix och tagg
- B-day fest för Jeff :) Kvällen var helt okej. Jätte kul och träffa alla pojkarna, dem är ju för goa :) Men sen spårade det ut lite väl kanske. (93.or där går gränsen hahah)

   

Ska dra en kortis ifrån gårdagen:
- Subban, subban, började jobba vid 10. Helt okej ändå måste jag säga.
- Skjutsa mammi, och köpa food.
- Hänga med hon den där Pallet. Blev lite trångt och knöckligt när vi båda skulle duscha, och fixa och trixa. Men alltid underbart med lite sällskap <3
- Sedan bar det av bort till familjen Risti (: Galna dem där 2 söta pinglorna. På vägen, som var snor hal blev jag omsprungen av 2 typ 65 åriga gubbar (Y) Då jevlar går det inte fort vill jag lova haha. Hemma hos Kiwan blev det lite drinks, massa snack och en massa skratt. Silvertejpen är Miras bästa vän, har vi nu fått reda på :) Hahha.
- Later blev det Velvet i snöstormen. Hahha aaah kvällen var väl upplagd för trubbel lixom. Men det var jätte gos faktiskt. Så nu har vi parat ihop våra små mammor, så nu ska dem ut och ragga tillsammans. Hur bra är inte det då ? Slipper vi skicka in dem till "Ensam mamma söker". Hahha nej skämt åt sido så var det en lyckad kväll trotts, äckliga gubbar, otroligt omogna pojkar (losk ölen hahah), snuskiga turkar och en massa annat porrigt folk ;D
" Kan du inte skaka sådär läckert som du gör"
Hahahah, mycket bra kväll mina vänner ♥

 

Nu vet ni det (: Så nu kan ni sova gott inatt haha. Usch vad jag larvar mig mkt. Bäst och sluta när jag är på topp :) Ska slänga in lite music på ipoden innan "blåsningen" börjar på televisionen :)
Pusss på er söton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0