54 veckor ala 378 dagar

Var det på ett ungefär sedan jag var ledig EN ynka vecka. Det var sommaren efter jag hade tagit studenten. V.28 2009. Herren min körs, det är inte konstigt att man är lite snurr snurr i skalle pär. Men nu är det bara 9 dagar kvar sedan har jag en veckas semester, jisses :) Ska bli så skönt och lämna lilla staden Jönköping och allt vad det innebär ! En vecka på Rhodos med mina favoriter iiiih !! Sedan blir det jobb i 10 dagar sedan far jag iväg igen :) Då till SF <3
I can't wait.
Jaaa, annars så har det inte hänt alldeles för mycket på sistonde. Hade en kalas dag i lördags, dock en och annan drink för mycket. Galligallej !! Sjukaste kvällen på länge, det hände både det ena och det andra. Hahaha. M.S, det var ju den största chocken. Men hey, sooo nice :) Sa i söndags att det kanske var dags att bli nykterist ett tag, men det kommer ju inte funka so great. För bor man i denna hålan har man inte mycket till val. Eller ?
Nej nej nej.
Helgen är fullspäckad. Ikväll blir det mega mys med Pluttis, vet inte vad som sker. Men det skulle bli utgång, men vi får se helt enkelt :)
Imon far jag iväg till Huskvarna, då blir det Gallej hos Äjlin. Kommer nog bli mega mys, dock ska ta det lugnt mina vänner. Tjillivippen :)

Nej nu ska jag fixa mig lite lunchpaket. För som sagt, semestern kommer ju inte förrens nästa vecka hoho.
Puss på er smultron



Så kan det gå när haspen inte är på.


Kommentarer
Postat av: mallan

whoopwhooooop!

2010-08-01 @ 09:16:15
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0