So just pull the trigger

Hej håå...
Hoppas allt är bra med er i sommarvärmen. Inte alls avundsjuk på er som kan glassa helaste dagen lång. Ska strax bege mig till mitt hem, subban it is. Inte alls på hugget idag, inte för att jag någonsin är det för subban men ändå. Har nog sovit 2 timmar inatt. Underbart. Ögonpåsarna hänger nere vid knäna. Men hey thats life. Den som lever den får se. Känner mig aningen patetisk, vilket jag självklart är också men kan inte hjälpa det riktigt. Uuuuuhja. Men det kommer lösa sig, right ? Ooooh vad larvig jag är. Men om man ändå kunde få styra sin hjärna och sitt hjärta, så skulle det vara peace of cake nu. Fuck you. En jevla emo ? Allvarligt ? En fet liten kossa som springer om kring i sin skog och lallar runt på en cykel i världen ? Asså allvarligt ? Usch har världens äckel känsla, den bara kryper i hela kroppen. Kan inte ens äta, för jag bara äcklas något enormt. 
I hope the world kick back a lot fucking harder.

Ey, ska man inte kunna skicka sms till 118800 ?
Funkar då banne mig inte för mig.
Klart, för inget funkar just nu. Inte ens min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0