100622

Tja ba.
Oj det är ju x antal veckor sedan jag var här inne och klickade. Men jag har faktikst min dator att skylla på. Sladden till laptopen har faktiskt pajjat. Och vet ni vad ? Det tar cirkus 1 timma och få igång dumburken som jag nu sitter vid !
Hoho
Det har faktiskt inte hänt ett skit på några veckor nu. Bara samma gamla vanliga typ.
Dagen i ära börjar jag inte förrens vid 4 och I love it. Bara 2 dagar jobb till sedan bär det av till Öland för att fira midsommar :) Jag längtar ihjäl mig. Iiiiiiiiiih. Så skönt ska det bli att få komma härifrån, ifrån råttboet.
Dock blev det visst en massa strul med campingen nu bara för det. Eftersom vi är duktiga och jobbar så missar vi första inchecken på campingen, vilket gör att vi kanske inte får en plats ? :O OMG ! Slutar inte jobba förrens 20.00 på torsdag ! Dessutom måste vi fara fort, för vid 12 stänger inchecken. Tur att jag kan köra rallyrace då. Bara inte farbror blå vill titta förbi så ska det nog funka. Det blir till att stressa sööööönder. Men vi får hoppas det blir kalasis. Helt sjukt är det också hur dem höjer priserna för att det är midsommar. En tält plats kostar 170 kronor i vanliga fall per natt då vill säga, vilket blir 510 för 3 nätter. Under midsommar kostar en plats 1700 för 3 nätter. HUR sjukt är inte det ?! Men men, det är ju bara midsommar en gång så :)
Jag sitter just nu och fördriver tiden medans jag väntar på att Kiwan ska bli redo för att fika. Det är hundra grader varmt så vi ska slå klackarna i taket på waynes med en liten fikadejt :) Massa massa massa mys :)
Nej om jag skulle sluta snacka skit och ta på mig lite kläder då kanske !
See yaaaa.
Pussspusss ♥



Bjuder på den :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0