Dagen före dagen

Haaalllå smultron :)
Sitter här lite halvt stressad. Hare varit upp sedan halv 7 men inte har jag hunnit med så mycket för det. Måste skriva ett litet kort för snart väntar subban och min hunk P.Diddy ! Gud så mys vi ska ha det. Ho ho ho.
Efter det blir det till att skynda fynda, jag måste:
- Fixa min nagel som gick av på subban.
- Systemet, för hela slanten.
- A6, shoppa midsommarkläder ?
- Leta efter ett lite lite lite större tält.
- Hem och packa ner allt, för imorgon bär det av :) Awiiie.
- Fixa pch trixa.
- Hämta mor uppe på stensholm.
- Skynda fynda hem för att springa bort till subban.
Efter det ska vi fira att det är Elins sista dag, hur konstigt kommer inte det kännas då ? Bara jag och pallet kvar nu. Buhu.
Sedan blir det till att dra till piren för att dricka oss en liten drink. Mina subbor och jag :) Kommer nog bli en riktigt go kväll tror jag :) Iiiiiih.

Campingen är nog löst nu, snäll som han är RamseBamse så ska han fixa en plats åt oss :) HIHIHI. Kommer bli en massa massa massa kul tror jag :) Kanske hinner slänga in ett inlägg imon. Men jag lovar inget. Annars får det bli på måndag, för jag återvänder inte hem förrens på söndagen troligtvis. Vi får väl se vad nykterheten säger på lördag mohahah.

Om vi inte hörs så ha en bäst midsommar gullen.
Pussspussss ♥
Ps sessan och tutti, jag ska fira lite extra för eran skull. Hihih

Kommentarer
Postat av: Tutti

Hoppas att du hade världens roligaste midsommar och att du verkligen firade för oss USA nissar med ;) Vilka var du där med förresten?

Saknar dig massvis <3

2010-06-26 @ 06:39:55
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0