Guten morgen

Hej mina fina.
Hoppas allt är bra ?
Själv sitter jag här och snorar till det riktigt ordentligt. Höhö. Svin kul. Tji fick jag för att i söndags sa jag högt och tydligt att det skulle vara skönt att vara sjuk bara för att slippa jobba. Men nu mår jag piss och måste jobba ändå ? Så ganska meningslöst måste jag säga.
Dagen idag kommer bli mega awesome, även att det är igenmulet och tråk. Ska nämligen ner till staden om 2 och träffa min hemkomna Iwi <3 Ooooh, har inte sett henne på exakt 3 veckor idag. Helt sinnes. Men nu är hon äntligen hemma och me like :D Det blir en runda på wanyes, vart annars lixom ? (; Sedan kallar ju subban och sedan ska jag hem och kojsa mig. Så denna dumma förkylningen kan försvinna tills på lördag då jag beger mig långt ifrån denna äckliga byhåla. Ska bli sååååå skönt, även att det bara är för 1 dag. Men bättre än att vara här den dagen !
På fredag är det studenten med då. Jahaja, inte alls knas att det är ETT år  sedan man själv stod där. Usch jag mår nästan dåligt när jag tänker på tanken :( Vill inte. Tycker att vi kan spola tillbaka detta året för det har då bara varit för tråk. Alla vänner lämnade, man lämnade alla vänner i skolan och tryggheten, man började jobba, tappade kontaken med världen kändes det som. Nej inte riktigt kanske men iallafall, som alla sa till en, du kommer sakna det. Och jag sa som alla andra, prombt, klart jag inte kommer, men nu sitter man här och gör det ? Helt sjukt. Höhö.
Men men men, nej nu ska jag ta tag mig i kragen och fixa frillan lite och klä på mig lite kläder.
Meningslöst inlägg hah. Men det är la bättre än inget iallafall :)

Puss på er



I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0