100313

Så nu är jag hemkommen från subban, nyduschad och fulltankad med foodie. Massa mums vart det. Subban var mindre nice måste jag ju medge. Hallå ? Snacka om dag asså, helt sjukt. Tror näst in på halva staden var sugen på en knorr. Fint vare dock att öppna för första gången, oooh man. Det vill jag göra jämt. Hihihi. Gick runt där i min egna värld, gjorde lite mackor, preppade lite, spelade en massa hög musik. Hahah karnell var nog inte så glad på mig, men hey jag var ju helt alone. Behöve radion som vän. Dock så ska jag aldrig mer ha på RixFm, för idag har jag hört " higher" och "walkin in memfis" 5 gånger vardera ? Hur sjukt är inte det, på typ 6 timmar. Det är med andra ord typ 1 gång i timmen. Inte okej. Desstuom tvingades jag lyssa på alla melodifestivallåtar, vilket jag inte heller är någon beundrare av. Men det är ju bara och gilla läget för ikväll är det sis som har styrningen på tv:n. Och jag känner henne allt för väl. Hihihih *
Oooh juste, Malgottis svängde förbi subban idag med lilla Tindra. Och jag skojar inte, verkligen den sötaste tösabiten jag någonsin har sett. Ooooh så liten och så goosig. Tiiiiihii.
Usch nej nu får jag inte tjöta mera. För måste hinna kirra biffen innan jag ska kila bort till Pallet och sätta igång med partajandet. Det blir en massa girls tonight. Vet inte vart kvällen tar oss men banne mig kommer det bli att åka. WIIIIE.
Seee you i dimman gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0