100314

Då var det söndag igen då ! Hur sjukt är inte det ? Har iallafall myst in mig i mammas täcket och slängt mig framför tv.n med min nyköpta vän "Twilight". Iiiiiiiiih, dock bara första, för den andra hade tydligen inte kommit ännu ! Är inte det lite skumt ? Eller, who knows. Anyway, en semla och taco har jag iallafall smällt i mig. Så himla värd det verkligen. Men hey, det är ju bakisdagen så det var mums :)

Gårdagen:
- Började som sagt med en himlas hemsk dag på subban. To much people.
- Masade mig hem för att fixa till nyllet lite lätt. Somnade en sväng och vaknade med världens ruffs. Därav den snygga frillan.
- Sedan blev det tagg hos sis, med alla girlsen :) Jätte mys vart det. För många groggar senare så blev det först en sväng förbi centrum för att gå lika fort igen.
- Vidare till sliver för att shaka en helkväll. Mange Schmit var där och drog en trudelutt. Fick lite nostalgi ifrån "Apberget" festen för sisådär 3 år sen :) Massa mys iallafall. Gott folk och massa bäst musik. Slutade kvällen med Pallet och the x-factor (:
- Zzzzzzzzzzzzzzzzz


(Hahaha alltid lite subway reklam)

(Fina flickor (:)


(En vanlig dag på subban)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0