100316

Jaha, jahaja. Då var det tisdag igen. Känns som jag alltid sitter vid bloggen på tisdagar och skriver om att jag väntar på hemmafruarna. Hahha vilket jag också alltid gör ! My life. Ehm, jaha. Vad ska jag berätta idag då ? Dagen har vart bra, den har gått super fort men hur skönt är inte det ? Tränade, fikade, jobbade och nu är jag slö som en korvis. Waynes var iallafall hur mys som helst, oooooh det kändes som vår. Satt ute med skinnjacka och hackade tänder haha. Sen så blev det subban, och där hände det ju som alltid inget, nada, nothing. Förutom att toutchen har börjat och fungera igen, wiiiiie. Hihi neird, men kul vart det och stå där och pillepilla. Imorgon är det onsdag och då är jag ledig, enda dagen denna veckan men hey. Jag vill bara ha maj så dagarna kan rulla på i dunderfart. Imon blir det dejt med min bästaste Kiwi iallafall, hon ska bara fixa frillan och sådant, men jag sitter och väntar fint här hemma iiiiih ! Får se vad som sker, något bus kommer det ju bli iallafal. Har med en massa cookies till hennes mutter som hon ska få :) Mums är dem.
Nej nu ska jag sluta och tjata :) Hemmafruarna börjar ju trotts allt om en kvart !
Have it ♥


   ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0