100318

Äntligen hemma ifrån subban. Trodde alla skulle vara bänkade framför HV ikväll, men himlans vad fel jag hade. Slut på bröd it is. Ifos så var klockan 48 så vi snackar inte om den saken något mera. Nu sitter jag iallafall bänkad som en säl framför tv, med datorn och en massa godis. Iiiihsch, inte bra alls. Kommer få socker kicken ifrån satan och det är det då inte på tal om för jag måste banne mig ligga i säng vid 9 snaret. Hoho, börjar vid klockan 7 imon ? Hörde ni det ?! Hahha eller om jag kommer upp vill säga. Annars blir det subway ala sallad tomorrow. Känner mig lite scared för morgondagen faktiskt. 4 timmar själv är en lång tid, varav 2 timmar öppet själv :O Jaja, det ska väl gå det med :) Efter det ska jag  träffa min bästaste pärla <3 En massa fika innan min träningen blir det, mums. Iiiih så glad. Sedan bär det av till friskis och sedan blir det hemma mys med morsi. Hörde en fågel viska att skåne kommer på ett besök med, får la se vad som sker.

Gårdagen har jag helt glömt bort:
- Ledig hela dagen lång.
- Blev morgon promenix, spinning och sedan lunch.
- Mötte upp min pyntade Kiwi, himla fin i håret, smått avundsjuk, vill med men orkar inte (:
- Max, massa god foood. Vi gillar och äta haha :)
- Promenad runt Munkan med Kiwis Carro och Dijana (bebisen och hunden med :)). Vädret vart himla gos, men Kiwimorsan stoppade på mig en massa kläder så jag kunde knappt röra mig ahhaah ! Michelingubben.se !
- Sedan bar det av till Ebefors för att softischa. Himla bra :)

Så nu har ni hela rullanfaderullan :)
Puss på er, kojsan väntar nu, ska bara smälla i mig några bitar till :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0