100325

Well well mina kära då var det torsdag idag återigen :) Sitter och kollar på tv.n, har luggit nedslagen i soffan hela morgonen. Usch jag förstår då inte felet på mig ? Kan någon ge mig lite kraft. Usch usch usch. Ska snart slänga i mig lite food innan jag drar mig ner till staden innan subban. Löning idag så det lär ju bli livat värre på jobban. Men imorgon är det iallafall fredag, hur skönt som helst. Men inga planer för kvällen, hur knas är inte det då ? Jätte jätte jätte skumt. Men det lär ju ändras under dagen tihiihih :) Sedan är det lördag då ska jag bege mig till HVA direkt efter subban. Kommer nog bli en massa mys tror jag :)
Efter subban idag ska jag dra mig ner till Gina, dem har "tjejkväll", så det är massa med rea :) Ska nog köpa på mig lite plagg. Men bara några få, för ska hålla mina tyglar inför alla bravader som kommer ske under sommaren. Den bästa summer 2010 ever. Har tänkt lite och några sommrar som har vart dem bästa var, sååklart 2006 och 2008 :) Det bara är så, inget snack om saken, inget att disskutera helt enkelt. Så nu borde jag ju ha oddsen på min sida, för nu är de ju ett j ä m t årtal igen. Iiiih. Jag vet innerst inne att den kommer bli bra, men den måste bli bättre än så :)

Nej nu måste jag kila mina små....
Pussspussss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0