100326

Mina fina, halli hallå i hallonbusken :)
Sitter med frullen i högsta hugg, måste börjar jobba vid 12 idag istället för 2. Suger ju lite, men inte på lönen. Dock är det ju en månad tills den kommer :P Men tiden går fort så snart sitter jag la här och säger att det är löning återigen. Idag är det hela 39 dagar tills min stora dag, jag har inte bestämma mig riktigt hur jag ska fira den men stort ska det firas iallafall :) Kommer bli wiiiiiiiie.
Nästa vecka är det dags att fira påsk med, herregud. Jobbar dock, alla påsk dagar, jevla subban. Men hey, vem går och äter sub när det är påsk ? Blir till att glida sönder mitt liv :) iiiiih.
Ska springa ner på staden innan jag börjar tror jag, måste köpa mig en brahhhhh. Köpte lite things på Ginarean igår. Ett fin fint linne i blå/vitt randigt, som då är väldans uringat på sidorna så måste ha mig en bustier. Om jag nu finner någon, inge kul med big boobs. Dem får gärna sjunka in i sitt bo hahaha. Pallet hittade ju en på lindex så jag får väl kika in där. Ska iväg och shoppa loss med mor imon innan jag börjar vid 12 also. Måste köpa en locktång och framkalla lite kort till min lilla måmå som fyller år i näst nästa vecka. Påsken är bra, den timar antingen mammis eller måmås b.day! Kalas ju (Y). Detta året är det på mammis. Så det så.

Nej nu ska jag inte tjöta mera. Blir inget mer inlägg today för efter subban ska jag träffa mitt muttfejs (;
Puss på er ♥


Ja sådär såg jag ut förra påsken !
Things change


Kommentarer
Postat av: Amanda

Guuuuud vad du är söt pluttan <3

& lycka till med the big boobs ;) haha

2010-03-26 @ 15:12:21
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: angiiiie

Tutti du är söt min pärla <3 HAHAH ! Det gick faktiskt bra med tuttikassen :D

2010-03-27 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0