100328

Haaallå mina smulor.
Sitter just nu i stundens hetta och väntar på mina köttbullar som mammi och sis lagar :) Jag har iallafall skalat potatis hahaha.

Gårdagen:
Det var för mig planerat att det skulle bli en lugn kväll, skulle till Elin och fira hennes B-day. Tänkte att jag skulle vara duktig och köra, men hej hopp här slutade det i kaos. Med en "lite" smått påverkad syster runt armen drog vi oss in till staden och till Huset efter en kalas förfest. Kvällen blev lite dramatisk, men jag hade iallafall kul :) Linda Kay och jag dansade rumpan av oss till gammal nostalgi :) iiiiih. Huset var mycket bra, mycket bra mina vänner så det kör vi på tycker jag !!
Kvällen slutade dock inte där som den kanske skulle, klockan skulle ju vara 2 men det tycker ju inte världen så istället drog vi oss hem vid 3. Eller hem, till gyllene m.et och sedan till bussen med lill L :) Vi släppte av henne och drog oss hem mot pallet. Slängde i oss lite mat, det var fortfarnade partaj i skalle pär så jag tänkte det var dags att vandra hem i ortan, jag för nu hade klockan slått typ efter 4. Men sova nej, nej, nej det fick jag då inte (: Men mys vart väl det. Lillen kom en stund för att sedan nedringas av sina buddies som då var så tvugna och ta honom ifrån mig. Tsssss.
Well well. Nej nu ska jag nog se om maten är klar, för min mage kurrar massor. Dessutom så ska jag träna om en stund så det är nog bäst och vakna till liv. Detta kommer sluta illa. Hahaha.
Bilderna kommer ikväll eller imon :)
Pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0