Fredagsmys

Helt totallt döööööööd. Usch jag orkar inte röra min tjockiskropp en meter till, måste dock slänga i mig lite foodie. Bara mammi kan sluta städa snart, hon gör mig galen med dassedugaren. Det tar ju evigheter....Vi ska iallafall åka iväg och köpa lite mat och sedan ska jag bara slänga mig i soffan och gosa ner mig i ett täcke. Hahha så ska det låta börjar visst ikväll, snacka om mitt favoprogram höhö så det ska jag då inte missa. Det var iallafall tok för tidigit och gå upp klockan 6 för mig och sedan ha en helvetesdag på subban. Tur att jag och sis är ett bra team, annars hade det nog aldrig gått det dära. Iallfall, har hunnit med en massa idag. Fikan med Elsi, var den bästa på hela dagen <3 Hon är för gos den dära hihiihhi :)
Ska lägga mig tidigt idag så jag orkar med det stora äventyret imon, blir först subban 10-17,30 sedan hem ocg fixa innan det blir kalas med Kiwan :) Vi får se vad som sker helt enkelt tihihihihi *
Oj nu var hon klar muttiprutti :)
Have it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0