Gaaaah

Jag hade suttit och skrivit världens längst inlägg, och tror ni inte det försvinner då ! Hahah, ja nu gick ni miste om en hel story om min kaggelisa, subban today och hollywoodfruarna. Ett himla knas inlägg, men inte orkar jag skriva det igen inte. Kan dra en liten kortis. Jag blir inte mätt idag, subban var seg och att jag väntade som ett litet barn på fruarna. Och nu har de redan börjat så nu hinner jag bara slänga in ett kort i pausen, så jag inte missar Barbiefesten ;) Det ni, inte illa av 50 åriga tantar och ha en mega fest.
Hahah. Jag har då inget vettigt att skriva så här har ni det hela......
Oh nu är reklamen slut, jisses vad fort det gick.
Bråttom bråttom !
Pusss på er


Oooh har helt och hållet gömt att lägga in en bild på mina nya
favoritet ju (:
De ser inte så farliga ut, men hej och hå 15 cm klack
och
3 cm platå, inte underbart för fötterna !
Beställ säger jag bara, helt underbart fina för ögat.
Sommar, sommar
ge mig sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0