Lördag

Javisst it is :)
Sitter och ruttnar i soffan, har varit vaken sedna halv 8 så jag börjar bli lite sömnig nu. Men det har jag inte tid till. Måste skynda fynda, ska till Mediamarkt och köpa locktång och framkalla bilder som sagt. Ihhhh, jag älskar kort, det är så himla mys! Dock är dem ju inte till mig men anyway.
Gårdagen blev himla bra måste jag säga, efter subban då såklart. Det var den värsta dagen på hela året igår. Kan säga till er som är icke arbetare där att vi hade dubbelt så mycket som vi brukar ha. Well well, brukar baka upp 4.4 nu var det uppbakat 8.8. Det är en väldans stor skillnad. Men Pallet, jag och en bakis Äjlin fixade biffen fiint :) Idag är det dags återigen för super trion :) Dock spöregnar det så det borde bli chill. Iallafall efter subban igår så farde jag iväg till mitt kex :) Hon satt och pratade med en bebislåtande Lidan hahahah. Ja, han gjorde en sådan där du vet sessan, en din specialitet (: Jag har funnit din boybebis hälft ! Hahahha. Efter det så blev det en massa galenheter, en poopande ivana som höll på och missa jobbet, galna telefon springande ärenden, och sedan kikade på filmen "dumpa honom". Den var faktiskt väldigt uppväckande, dem träffade alla prickar. Dock fick jag inte se slutet då alla subbankakor och godis och samtal störde våran movietime ! Tiden gick alldeles för fort. Vi kom fram till några saker:
- Att jag ska flytta in i grannhuset
- Vi hittade årets grillplats
- Att vi ska köpa en båt :)
HAHAH HAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHAH HAHAHA HAHAHHA HAHAHAH HAHAHAHA



Ja ett litet snedamp där ja :)
Nej nu måste jag duscha snart dags för den 33,dej timman på subban för vecka. Buuuja.
Pusselipusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag visste väll att det någonstans måste finnas nån som kan göra lika dant :) Skönt att han är funnen! haha Hur mår du annars baby? Saknar ihjäl mig efter dig <3

2010-03-27 @ 17:50:19
Postat av: Frida

det var jag såklart! :)

2010-03-27 @ 17:50:51
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: kiwi

haaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha jag dog.

2010-03-27 @ 18:20:12
Postat av: Anonym

hahahha vi är ju bara så bra kiwan :D

2010-03-29 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0