Måndag hela veckan

Asså helt allvarligt, jag tycker det inte är mer än måndag jämt ? Ooooh jag som verkligen hatar måndagar. Då är det hela veckan kvar tills helgen, oh mina älskade helger. Tur att man har dem. Hade nog blivit depp annars.

Tittade iallafall ut och fick en glad överraskning, massa massa med sol (: Oooooh, så himla mys. Önskar bara att snön skulle försvinna med, för vet ni ? Då är våren här :) Iiiiiiiiiiiiih. Veckan består iallafall utav en massa massa jobb. Men då går ju veckorna lite fortare iallafall !! Jag vill bara att det ska vara MAJ nu. Hihih, 20 års dag, sol, värme. Oooooh vad jag längtar. Allt blir ju mycket roligare när man får lite gos väder.
Nej usch vad jag tjötar. Måste skyndafynda och duscha av mig innan träningen börjar vid 12. Här ska det spinnas innan jag drar mig till subban :)
Isch.
Pusss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0