New Moon :)

Igår när jag kom hem från subban hade pappsi en liten pressent till moi :) NEW MOON ! Oooooh så glad jag blev, tog reda på att den skulle släppas igår och så fick jag den! Iiiiiiiiiiiih.
Så nu ska jag gosa mig in i täcket på soffan och kolla kolla kolla !
Den dära reklamen innan filmen börjar kan faktiskt vara bra ibland, för nu såg jag 2 bra filmer som ska släppas snart, Dear-John och och Remember me. Måste ses snarast, eller när dem kommer ut rättare sagt :)

Oj nu kom det en film med Audrina i The Hills. Sorority Row, hahah den verkar sämst. Värsta B-filmen ju ! Omg. Oj nej nu böjrar filmen!
Drar en kortis sedan om gårdagens bravader !
Tidiidididooooo.
Pusss på er ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Dear John är bra men inte så bra som den skulle kunna va :) Och remember me har väll redan släppts hemma hjärtat? <3

2010-03-22 @ 06:24:45
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dear John är bra men inte så bra som den skulle kunna va :) Och remember me har väll redan släppts hemma hjärtat? <3

2010-03-22 @ 06:25:01
Postat av: angiie

HAHAH allvarligt ? Konstigt att dem var med på new moon reklamen då :O Då ska jag kika efter dem då ;D tack gullet <3

2010-03-27 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0