Sjuk

Kunde jag inte ha taijmat och bli sjukt lite mer opassande ? Sista dagen idag på subban med Helena och Sam. Kändes nästan lite sorligt igår när Sam sa att vi var som deras lilla familj, vi och lilla Thorbjörn vill säga. Imorgon blir det upp med tuppen klockan 8 för att träffa dem nya cheferna. Det känns mega piss, skit, äckel äckligt verkligen. Jag tycker inte om det här för fem öre asså. Men vad ska man göra ?
Detta kommer leda till en undergång typ. Men men, allting händer ju för en anledning så vi får väl bara vänta ut och se.
Nej nu ska jag och Pallet till stan för att köpa B-day pressent till min kära moder som idag fyller hela 46 år. Gammal gumman nu min pärla ♥
Hittade ingen bild på na så vi kör en HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA istället. Jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0