Tiden rinner

Herregud, det är alla redan 4 Mars. Och vet ni vad, det är exakt på datumet 2 månader tills min stora dag. Hela 20 år fyller man, kanske dags att tänka på refrängen snart hahaha :) Lite kul, javisst. Nej men sen så går det ju bara utför !! Så 20, sen är jag nöjd. Där stannar min ålder, usch. Skämt åt sido. Till en inte så intressant detalj men en upprörande sådan. Jevlajevla medborgarskolan fnasket (ursäkta) men hon har då förstört hela min dag ? Det kommer hem en påminelse, inbetalnings såklart, om en kurs som jag inte ens har anmält mig till då jag avbokade mig långt innan start. Aaaaah jo men tjena, satmaran skyller på mig för att jag har skickat till huvudkontoret. Och inte sist men minst så har det där ynkliga mailet självklart försvunnit ? Jag har banne mig 2600 olästa meddelande, bevisar inte det på att jag inte tar bort dem ? :O Så hela dagen har jag fått ringa runt till Sveriges alla medborgarskolor för att få fram det. Och när jag äntligen har lyckats, vem är det då inte jag måste kontakta ? Jo den vidriga apan här i Jkpg. Jag blir så trött, så imorgon ska jag sitta och tjata med skatan, medans hon sitter och fnyser på sin snok. HERREGUD ! Helt sinnes vilken onödig tid, snacka om vuxenpoäng till mig idag. Känner verkligen hur gammal man har blivit haha.
Så nu håller vi tummarna, annars måste jag betala 1400 kr imon, kan jag lika väl dränka i sjön. Får mer ut av det.

Ooooh skönt det var att skriva av sig. Nu ska jag dra täcket över huvudet och kolla på glamorama :) Mys är det *
Imorgon blir det äventyr:
- Usabetalning
- Lunch med min äcklings kiwi <3
- Subban hela dagen lååång, buhu !
- Godnatt haha

Gotta run :)
Pusss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0