Trögt

Aaaah usch vad jag är trött på vintern nu asså, jag vill bara ha sommar. Denna sommaren kommer bli den bästa ever tror jag !
Well, well här sitter jag och kollar på när mammi ligger och sover framför steve the teve, hon är ju bara för söt den där nöten. Själv sitter jag och kollar på "Outsiders", usch stackars människor. Tänk vad allt kan förändras på en kort tid. Man ska verkligen inte klaga. För det är många som har det tusen gånger värre. Poor people.
På tal om inget så är det galet trögt just nu med lägenhetsshitet. Skulle ju kolla igår på en men den människan är ju stans störta iddi. Hhaha, kanske inte ska säga för mycket. Vi kanske måste kolla på den iallafall. Men anyway, så har vi stött på alla tröga människor verkar det som. Pust pust pust * Men det ska nog lösa sig ändå. Förhoppningsvis är vi på plats den 1 maj. Tänk vilket dunder hunder partaj det kommer bli med både inflyttningsfest och 20 års fest samma helg. Wie. Det skulle vara livet. Så nu håller jag alla mina tummar till tusen. Nu ska jag slänga mig i soffan återigen, Hollywoodfruar börjar ju om cirkus 30 min och det ska jag då banne mig inte missa (;
Have it my dears ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0