Jobjob

Hej mina fina.
Hoppas alllt ar bra ? Tyvarr sa har jag inga sadana dar bokstaver pa jobbdatorn sa ni far helt enkelt forsoka och tyda (:
Star pa subban och har verkligen ingen ting att gora. Klockan ar precis 9 nu, for det sa hon pa radion. Vilket innebar att det ar en hel timma tills min kara syster kommer och joinar mig i klubben.
Kan ju dra lite smatt och gott:
Gardagen spenderades med en kiwiboll och hennes garderob till en borjan. Hon stadade sa fint sa. Sedan blev det lite svenska sprak larning. Hahaha, vi larde mamma mira nagra nya fina ord. Det ar knappt sa att jag kommer vaga ga dit igen. Hahha. Svin fint. Sedan blev det en liten roadtrip till Ica Maxi for att kopa lite candy och sa. Det var ju trotts allt lordag. Seda blev det till att skrammas igen, hahah vi tankte ge falks grav annu ett forsok. Och denna gangen var det inte Dijana som fegade ur utan hennes karl till man. Hhaha eller mus kanske man ska kalla honom (: Han vagade iallfall inte ga ur bilen. Vilket var valdigt kul. Alla killar som ska vara sa macho. Men icke sa nicke. Men iallafall, jag och kiwan borjar rora oss bort mot den gamle och precis nar vi ska ta oss en titt pa den otroligt spannande graven sa slacker Aleks lyset pa bilen. Och jag lovar Ivana kramar sonder min hand och skriker sonder mina oron. Hahhaha. Radda som ett litet as sa springer vi tillbaka till bilen. Sjukt nog sa hittar vi faktiskt tillbaka, for det var verkligen backsvart. Creeds till oss.
Sedan bar det av till gamla jonkan ingen. Dar hande det inte speciellt mycket maste jag saga. Men det blev en liten spiontrip. Hahha som alltid. Och alltid lika kul ar det ju.
Sedan slappte jag av mitt gull och drog mig hem till kojsan. Dock blev det en upparsittar kvall da vi lekte lite spioner till. Helt sjukt, det ar nastan nagot fel pa alla killar. Men ey, vi kissar pa dem. PjuuuPjjuuu.
Tur att man har sa bra friends nar det kommer till kritan. Har tankt lite pa det nu under min lilla vistelse har pa subban att vad skulle man gora utan sina vanner ? Tank dessa sma fjortis tjejer som inte kan ha kvar sina vanner for att dem har skaffat pojkvan. Hur sjukt ar inte det ? Hur tanker man da ? Vanner finns alltid kvar for en, men det gor inte alltid en b-friend. Sedan tror personerna att man ska sta dar med vidoppna armar och bara ooooh. Som att allt var som vanligt ? Helt sinnes. Kan inte fa in det in min lilla lilla hjarna. Men hey. Blame it on you. Nar man kommer upp i en viss alder far man faktiskt valja sina vanner med omsorg. Och jag tycker jag har lyckats valdigt bra maste jag saga (: ihihihi. Ni andra, ha det sa bra med era killar och era hemmakvallar i soffan med massa mys och sa. HAHAHHAHA.
Oj nej, nu kanske jag ska jobba ne svanga.
Pussspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0