Last day

Som tonåring. Det känns som ja, vanligt. Bara några få timmar kvar nu. 03.40 inatt så är det på minuten 20 års sedan man låg och skvalpande i maggen. Dagen today kommer springa iväg eftersom jag jobbar 12-20:30. meh hey, jag är ju ledig imon så :) Har tagit mig en långledighet på en hel dag. Den ska spenderas med min Kiwi, relaxen och resturang. Partaj blir det inte förrens på lördag :) Kommer bli kalas. Hoppas bara på fin fint väder, så det går att grilla :) Skulle vara kalas. Önskar bara att mina fina ifrån USA kunde ta en snabb visit hem och kalas lite med oss :( Men nu är det ju bara månader kvar tills vi sitter på planet för att ha en vecka i S.F :)

Nej nu måste jag klä på mig innan klockan blir för mycket.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0